RSS Feed

Ramadhan

Posted on

Hari ini sudah masuk 14Ramadhan. Pantas masa berlalu…

Berita dalam negara, sudah kita tahu tentang bermacam-macam perkara panas setiap hari ke udara. Kekadang, terasa amat gatal mahu memberikan komen dan berdiskusi.Kadang-kadang, melalui diskusi itulah berkembangnya maklumat yang tidak kita tahu.Akhirnya mengambil masa yang agak panjang mengadap ‘lappy lama’ ini.

Sebelum terlupa, alhamdulillah sekarang sudah ada ‘lappy baru’. Namun, tidak memaksimumkan lagi penggunaan lantaran tiadanya software yang tertentu-(ada ke patut, tertinggal adapter di dalam stor, sedangkan external hardisk diusung bawa balik ke kampung halaman?). Akhirnya, ‘lappy lama’ juga berguna untuk mengakses internet, membuat kerja itu dan ini..Masih lagi penting!

Saya banyak kali mengelak dari mempromosi blog ini pada teman yang belajar di Kepulauan Inggeris itu. Jika ada, cuma beberapa kerat sahaja.Ya,cuma beberapa kerat!. Semalam, saya perasan ada pengunjung dari kepulauan Inggeris. Siapa?

Sebenarnya saya boleh mengagak siapa yang berkunjung itu. Tidaklah susah dalam dunia tanpa sempadan ini. Sebelum ini ‘dia’ telah mencari saya. Akhirnya saya menutup buat beberapa hari. Kepelikan itu akhirnya menjadi reda, dan saya buka blog ini kembali. Semalam, sekali lagi dikunjung oleh ‘dia’ (atau teman-teman ‘dia’).

Tidak mengapa. InsyaAllah, saya tidak bersembunyi lagi selepas ini. Saya sudah hampir sediašŸ™‚

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: