RSS Feed

Artikel

Posted on

Artikel best dibaca dekat SINI best.. Klik INI

Dekat sini pun saya selalu buka dan baca. Tulisan dia ini mirip saifulislam.Mempunyai tasawwur yang agak kemas dalam penulisan dakwah. Boleh jadi pengganti saifulislam. Klik INI

Cuti ini banyakkan membaca. Borong buku banyak-banyak, kemudian buat jadual membaca. Harap dapat habiskan 15 biji buku sepanjang summer ini.

DSC01646Antara buku yang menarik perhatian🙂

Keputusan peperiksaan sudah keluar. Syukur Alhamdulillah. Meningkat lagi. Yang penting,tak ada sangkut apa-apa subjek. Keputusan peperiksaan memang luar jangkaan. Satu subjek itu dijangka dapat 75, akhirnya dapat 83! Ada satu paper amat sukar sebab format dia 100 peratus berubah dan apa yang ditanya dalam peperiksaan langsung tak buat benar-benar persediaan.Yang amat penting, jawab sahaja mengikut apa yang kita pelajari didalam kelas. Kunci utama, tidak ponteng kelas. Lepas peperiksaan amat gementar dan tidak senang hati. Akhirnya, keputusan diluar dugaan. Rezeki🙂

Rasa mahu turun Kelantan! Bagaimana mahu pergi kerja dirumah belum selesai? Arghh.. mahu pergi juga. Tak kira! Adib, tlg carikan tempat bermalam (kalau adib baca blog ini)

3 responses »

  1. Buku seteguh tekad, Sidek Baba, cukup mengesankan.
    Menitis air mata melihat kesusahan Cikgu Sidek.
    Wah, banyak duit kau ya Miji.
    Pergi kos ESQ 165 (dalam rm 850 juga yurannya)
    Beli berbuah2 buku….
    Murah rezeki kau

  2. Buku ‘Seteguh tekad’ tu bestseller seingat aku. Bolehla.. setakat ini tak menitis airmata lagi. mungkin dalam hati je kot.. huhu🙂
    BTW, ESQ165 hari tu aku dpt dlm rm500 saja. Tu untung jadi mahasiswa. Kalu ko, mahasis’tua’ dah kot. haha.
    Minat membaca aku ambil ‘berkat’ dari kegilaan ko la. Sapa tak tahu wanto yang mempunyai minat pada buku yang ‘amat banyak’. huhu.
    Ameen atas doa kebaikan ko itu ;D.

  3. Kau tahu tak, aku dah bayar untuk pergi ESQ itu.
    Tapi, masa tu, bertembung dengan konvo aku.
    Aku pergi setengah hari sahaja.
    Tak tahu bila aku boleh pergi lagi …
    Aku dah bayar dah pun…

    Sekarang ini, aku tak gila membaca lah.
    Dah ‘futur’
    Tapi masih gila membeli…

Leave a Reply

