RSS Feed

Seribu

Posted on

Maaf sekali lagi, kerana mencabuli undang-undang yang direka sendiri (baca:tidak menulis semasa musim peperiksaan ini). Ada 2 kertas lagi menunggu pada 20 dan 21 Mei ini. Blog ini telah mencapai angka 1000 pelawat ketika saya tengah dalam demam peperiksaan. Sempat juga ‘snap’ gambar itu sebagai kenang-kenangan.

Dalam satu perbualan e-mail, ada seorang sahabat ‘perli’, kerana saya promote sahabat-sahabat lain akan keperluan mereka mempunyai blog sendiri. Ada yang bertanya, yang suka mempromosi itu tidak ada blog?

Saya senyum. Tahun 2009 adalah tahun ke-9 saya bersama blog. Dari geocities,blogspot,server university dan kemudian wordpress (sehingga hari ini). Sebahagian besar tulisan saya simpan dan di arkibkan untuk tatapan sendiri. InsyaALlah, selepas ini dalam berkira-kira mempunyai ‘dedicated host’ untuk blog sendiri. Paling kurang, ‘reserved address’ (eg: http://www.myname.com).

nota : posting ini ditulis melalui e-mail yahoo [miji_tr at yahoo dot com]. Salah satu option terkini yang boleh diperolehi dalam wordpress. Kerana itu, saya sukakan wordpress kerana ianya cukup menarik dari segi progress upgrade.

Artikel best oleh Ust. Erfino Johari – MSD Attache : HERE

Leave a Reply

