RSS Feed

Rehat

Posted on

Saya akan berehat.

1. Peperiksaan akhir kian menjelma. Bermula 11 mei 2009-21 mei 2009. Doakan yang terbaik.

2. Saya letih dengan orang yang suka korek rahsia ‘itu’. Siapakah orang yang suka sangat mencari cerita ‘itu’? Saya tidak nampak ‘loop-hole’ berpunca dari saya. Dimana puncanya..? Atau saya tidak sedar berpunca dari saya? Saya sudah jaga bahagian saya sehingga jika diugut bunuh saya tidak sesekali cakap. Pening… Rasa amat sedih!

3. Banyak benda kena fikir. Walaupun duduk dalam bilik, penat berfikir mengalahkan bermain bolasepak di depan Padang Natwest beberapa minggu yang lepas. Belum campur yang tidak terfikir. Moga dapat berfikir dengan waras.

4. Banyak perlu buat. Cakap saja tanpa amalan/perbuatan agaklah sia-sia. Kata ada pahala berjemaah, solat berjemaah tidak dititikberat. Kata pahala jika bersedekah, nak sumbang 1 pound pun tak kelihatan. Kata nak buat itu buat ini, tapi setakat dibibir saja. -Assaf :2-3

5. Doa. Ya Allah, permudahkan segala urusan.

6. Ada 4 kertas didepan. 11,15,20 dan 21 ini adalah tarikhnya. Lepas itu, tunggulah keputusannya. Doa dapat 1st this sem.

7. Saya lemah disisimu ya Tuhan!  Berikanlah kekuatan.. [tamat]

Leave a Reply

